FOCUS ON: animal print

Ubrania z wzorem leopardzich cętek kojarzą mi się tylko z wielkim faux pas, jednak ostatnio wiele domów mody i sieciówek proponuje nam właśnie takie printy. Na wybiegach u Michela Korsa czy Just Cavalli motyw zwierzęcy opanował kolekcje. Ja przyznam, że outfit, który od stop do głów przepełniony jest, tym że printem napewno mnie nie przekonuje. Jednak niewielkie elementy, jak buty czy biżuteria są jak najbardziej na TAK. Musimy pamiętać, żeby nie przesadzić i znać umiar bo w tym przypadku jest bardzo niewielka granica pomiędzy stylem a kiczem !!!


I'm associating clothes with leopard speckles print with only one, huge faux pas, but a lot of big designers and shops are proposing us exactly those prints. On catwalks at Michel Kors or Just Cavalli animal theme mastered a collection. I admit that I'm not a fan of outfits which conntains only this print. Some elements like shoes or jewellery are very IN. 


                                                                       Michel Kors

Just Cavalli 

XOXO
D.


5 lovely comments:

  1. a mi się podobają wzorki zwierzęce ale z umiarem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardzo podoba print na całości w drugiej kolekcji. Jest zwiewny i połączony z elementami w stylu etno. Bardzo kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i love animal prints. it's so bold and wild

    OdpowiedzUsuń
  4. nice looks, i love animal style!!

    xx

    OdpowiedzUsuń

 

Followers

CONTACT

DOMINIQUEMODEOFFICIAL@GMAIL.COM