blouse ZARA || jumper SH || pants ZARA || shoes Converse || bag Marc by Marc Jacobs


xoxo
D.


39 lovely comments:

  1. wwo wspaniała stylizacja! świetny styl, bardzo mi się podoba! bluzka w orientalne wzory - idealna!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny, ciekawy zestaw :)

    http://joanna-ciechacka-cieszkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. great look honey, i really love this photos and your style!
    nice to meet your blog!
    and I love italy :P

    xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie bardzo fajne ;)))
    Pozdrawiam, Klaudia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem ładnie ;).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne połączenie :) Ładna bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki :) spodnie są cudowne. a połączenie wzorów swetra i koszuli mega ciekawe. trochę indiańskie? ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki słodki uśmiech ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. ten sweter to niezła perełka, super! (:

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny outfit. :0 boska bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  11. i love this bohemian print of your blouse and the cardi!
    you look great darling!
    kiss,mary

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym takie rurki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawa stylizacja :)
    nowy post, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. great blog :)

    please visit and follow me:
    www.lusciousstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja, zwłaszcza bluzka przypadła mi do gusty
    zapraszam do mnie
    http://posh-people.blogspot.com/2012/06/black.html

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem zachwycona bluzką i sweterkiem! naprawdę fantastyczne wzory :) zresztą, co tu dużo gadać, naszyjnik też, ale to chyba dlatego, że mam słabość do złotej biżuterii ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. odważne spodnie, podobają mi się!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam takie same spodnie:) swietnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz świetnie, wspaniałe dodatki i styl!!!
    Z przyjemnościa obserwuje i zapraszam do obserwowania u mnie:)
    pozdrawiam kochana:*:*:*:
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. I love your blouse, that print is amazing :) x

    OdpowiedzUsuń
  21. I'm in love with this look. Nice blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam te same spodnie z Zary są genialne :) podobne nieco były w H&M jakiś czas temu
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny blog, strasznie podoba mi się twój styl. jest taki orginalny. napewno będę tu zaglądać częściej <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/ zapraszam do siebie<3
    X

    OdpowiedzUsuń
  24. podoba mi się :) super trampki i pierscionek :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne !!
    Koszula ma genialne printy wygląda jak boho w zestawieniu z czarnymi spodniami BOSKO> !!!

    xoxo Kinga

    http://sistars-fotomoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. love that jumper!

    xx
    isabelle

    www.bi-ba-belle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Super efekt - uwielbiam łączenie kolorów i wzorów :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Zakochałam się we wszystkim co masz na sobie- idealnie! <3 Na te spodenki od dłuższego czasu polowałam,ale na moje nieszczęście zawsze nie było rozmiaru! ;(
    W wolnej chwili zapraszam do mnie,może obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nice look,love your blouse.
    I wonder if you would like to follow each other:)
    http://glossylala.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  30. nice outfit! love it! :) would you like to follow each other? i'm following you now.

    http://thisbrightness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 

Followers

CONTACT

DOMINIQUEMODEOFFICIAL@GMAIL.COM