Seaside

W moim dzisiejszym stroju wykorzystałam asymetryczna spodnice. Wiem, ze szał na nie już minął, lecz to nie powstrzymuje mnie od noszenia ich ! Moja jest czarna i plisowana. Do niej wybrałam granatowy top z flagą UK ( nie jestem fanką trendu "wszytsko co ma print flagi UK lub USA", lecz taki mały akcent mi nie przeszkadza!) oraz granatową kurtkę typu "bomber" z czerwonymi kwiatami. Niestety pogoda troche mnie zawiodła, bo wiatr jest obecnie straszny, a temperatura nawet nie sięga 20 stopni ! Czekam na upały, aby pokazać Wam typowo letnie stylizacje na upały !!!


In my today outfit I use asymetric skirt, which is black and pleated. I add navy blue top with flag of UK and navy blue bomber jacket with red print of flowers. Unfortuantely the weather dissapointed me because ther is very strong wind here, and temperature is below 20 degres all the time ! 







XOXO,
D.
Follow my blog with Bloglovin

32 lovely comments:

  1. piękna spódniczka i narzutka .! Prześlicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta marynarka genialnie na Tobie lezy a wzor ma niespotykany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz na tych zdjęciach super ciuchy całość tworzy świetny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne zdjęcia i bardzo fajny zestaw!
    ja będę jeszcze długo nosić asymetryczne spódnice, nie mam też zamiaru się z nimi zbyt szybko rozstawać :)
    bardzo dziękuję za odwiedziny i oczywiście również z przyjemnością dodaję Twojego bloga do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia, ale najbardziej podoba mi się naszyjnik, na który ostatnio poluję! można wiedzieć, gdzie go znalazłaś? :)
    obserwuję i liczę na to samo :)

    www.wprawkidokrakowskiejawangardy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Odwiedziłam i będę zaglądać częściej :)
    Będzie mi bardzo miło jesli zechcesz się do mnie "przyłączyć" :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. I love your bomber jacket!

    Xo
    http://myscrambledstyle.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny zestaw ;D

    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Great look! Thanks for the comment on my blog! I like your blog and your style, now I follow you!
    If you want you can follow me too on GFC and bloglovin'!
    ChicToChic
    kiss,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. I love your skirt and top...
    nice jacket too.
    Have a wonderful day!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za komentarz! Mistrzowskie połączenie wszystkich trendów w Twojej stylizacji. Szacun! :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. hey thanks! have a good day! :)

    http://thisbrightness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. you look amazing,follow you,hope you can follow me back :D

    http://fashionandthecity-ilda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Your skirt is gorgeous! I love!!

    xx meinmode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. very nice printed blazer <3
    thanks for the love honey, I'm following you now :)
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fresh and innovative ideas to look great.

    OdpowiedzUsuń
  17. odlotowa, super koszulka! :) ogolnie to sliczna jestes :)
    obserwujemy? ---> http://hahoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. hi honey! i just found your blog and i think its super cute and i love it! i'm now following you! please check out my blog and if you like my baby blog follow me back

    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    xx

    OdpowiedzUsuń
  19. gorgeous outfit!
    now following your lovely blog :)
    xx

    follow back? eyespyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. beautiful! amazing jacket!
    would you like to follow each other? :)
    yuliconversations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. zakochałam się w tej spódnicy <3

    OdpowiedzUsuń

 

Followers

CONTACT

DOMINIQUEMODEOFFICIAL@GMAIL.COM