Spring 2013 R-T-W: Oscar de la Renta

Wiem, że mamy grudzień, śnieg i zime i napewno jeszcze żadna z Was nie myśli o wiośnie. Jednak ja postanowiłam przygotować siebie i Was do sezonu S/S 2013 i co tydzien publikowac zdjecia z pokazow projektantow, ktore beda (mam nadzieje) dla Was inspiracjami! Wiem, że posty pojawiają się u mnie rzadko, ale obiecuje, że ten cykl bede regularnie prowadzic.
Pierwszym projektantem, którego kolekcje chciałabym Wam dziś pokazać jest Oscar de la Renta.Osobiście jestem wielką fanką tego właśnie domu mody. Kolekcja, która została przedstawiona na pokazie w Nowym Jorku jest wielkim mixem elementów, które towarzyszą nam od kilku sezonów. Co jest pewne to panuje ogromna dowolność w kwesti faktur i materiałów. Możem dostrzec tkaniny wyglądające jak lateks czy skóra, tweedowe żakiety, koronki, pióra. Jest wielka różnorodność stylów, od barokowych wzorów, po minimalizm czy stroje a'la baby doll. Myślę, że każda z nas znajdzie choćby niewielki element, który przypadnjie Wam do gustu. Ja jestem fanką damskich garniturów czy tych pięknych dziewczęcych sukienek.




1 lovely comments:

  1. Hi :)
    lovely your have blog :)

    what do you think should we follow each other?

    http://zorjanakanjuga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

 

Followers

CONTACT

DOMINIQUEMODEOFFICIAL@GMAIL.COM