Spring 2013 R-T-W: Altuzarra

Kolejny post z cyklu przygotowan na wiosnę! Dziś przedstawiam Wam kolekcję Altuzarra. Co można o niej powiedzieć? Gdy pierwszy raz spojrzałam na zdjęcia z pokazu byłam zmieszana, nie wiedziałam czy podoba mi się czy nie. Prawde mówiąc nie wiem tego do tej pory, ta kolekcja wzbudza we mnie mieszane uczucia. Część to bardzo klasyczne połączenia, a druga część to zaś coś kompletnie nowatorskiego. Jeżeli chodzi o kolorystykę to postawiono na błekit, biel, czerń, szarości, khaki, trochę granatu i złota. Jest jeden element, ktory bardzo mi się podoba - są to rzymianki do kolan. Uważam, że wyglądają świetnie, i będe napewno szukać czegoś podobnego. A co Wy uważacie o tej kolekcji ?







XOXO
D.


7 lovely comments:

  1. Bardzo ładny blog;) ps. tak widziałam zorzę polarną. Mieszkając na Islandii, takie widoki ma się praktycznie na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  2. useful post! great job! thank u for visiting my blog
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  3. those shoes <3

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  4. AMAZING, LVE the firts (greyish outfit)

    wish you a wonderful weekend <3

    have a good time! xoxo

    samecookiesdifferent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzymianki naprawdę wyglądają ciekawie :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

 

Followers

CONTACT

DOMINIQUEMODEOFFICIAL@GMAIL.COM