16/08/13










H&M dress // CONVERSE shoes // AJ bag




7 lovely comments:

  1. Super wyglądasz! Pasuje Ci ta sukienka - fajne połączenie z butami :)

    Zapraszam do mnie - nowe stylizacje! kobietazrozwianymiwlosami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz :) Blog bardzo mi się podoba, fajnie, że do mnie wpadłaś i miałam okazję się o nim dowiedzieć. Nie pozostaję mi nic innego jak zaprosić do wspólnej obserwacji i czekać na nowe wpisy! Daria

    http://voguerka.blogspot.com
    http://facebook.com/voguerka

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam dzianinowe sukienki... super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pierwszych fotkach wygladasz jak emma watson!!! wow :) ostatnio obil mi sie gdzies na facebooku konkurs ph Matarnia na stylizacje, absolutnie widze Ciebie jako zwyciezce , powinnas sprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuję bardzo, to dla mnie ogromny komplement, zarówno ten o emmie, jak i o konkursie !! Dziękuję Buziaki ;***

      Usuń

 

Followers

CONTACT

DOMINIQUEMODEOFFICIAL@GMAIL.COM